Kireçlenme, kemiklerin ucunda iz yer kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tempoatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye esaslayabilir. Bu pozisyon vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıailer. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan şu denli görülür. Başkaca korkulu gaile haiz olmak kadar zorlu fiziksel hareketlerde kâin insanlarda, elan şu denli rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da kök nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, üzeri, bel ve esasinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı tasarrufı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Bol bereketli ab tüketin. Ab, eklemlere bindi katkısızlar. Bu yüzden her gün en azca 8 çamçak ab sinemek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, katık kadar koca kalsiyumlu besinler bile, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Göverti ve semere tüketin. Kemik katkısızlığı sinein, vitamin ve minerallerin dengeli bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri koca olan sebzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin şu denli çekicilikı sonucunda idrarla yanında kalsiyum atımını artırır. Kemik katkısızlığını gözlemek sinein kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye kadar protein bakımından paralıca bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini artırın. Omega 3 bakımından paralıca olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını yararlı yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer sinein. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yararlı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil evetğu sinein, kemiklere bindi olabilir. Başkaca kireçlenmeden kaynaklanan balkılara ve şmaslahatkinliğe bile güzel gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak sinein yemeniz gerekenler; Yapılan mesafeştırmalara bakarak semere ve sebzevat bakımından paralıca beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin müessir birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak kadar sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.