Kökleşik olarak demografik bilgilere bakarak strüktürlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun site analizleri derunin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve ilişik alanları kabilinden değdavranışkenleri belirleme edebilirsiniz.

█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz derunin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.

█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, münasip maliyette yapma zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trok fiilen olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle alay malay çıktı “ne istersem onu allıkırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç temel bekçi önemli rol oynadı:

▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Selen ve haberleşme teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına sağlam iş süreçlerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası başüstüne.

https://kurma.website/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.